La gent té dret a decidir si la via del tren convencional ha d'anar a terra o no. Sinó hi va amb un procés participatiu que s'aportin idees... i si va a terra és claríssim que un ajuntament com el de Girona no pot fer front a aquesta despesa. De fet són "infraestructures estatals" que en diuen ells no?, doncs que les pagui Espanya.
Hem de recordar que una de les raons pel que l'estació de l'AVE era important que fos al bell mig de la ciutat era l'estació intermodal que havia d'acollir el tren convencional i els autobusos. Ata que el projecte del tren convencional no és prioritari per els de Madrid en agradaria veure una actitud més exigent del nostre consistori. No podem estar anys amb una estació provisional, no podem estar anys amb el Parc central potes enlaire, no podem estar sense saber quants anys més d'obres haurem d'aguantar!!!
La gent té dret a decidir si la via del tren convencional ha d'anar a terra o no. Sinó hi va amb un procés participatiu que s'aportin idees... i si va a terra és claríssim que un ajuntament com el de Girona no pot fer front a aquesta despesa. De fet són "infraestructures estatals" que en diuen ells no?, doncs que les pagui Espanya.
ResponEliminaHem de recordar que una de les raons pel que l'estació de l'AVE era important que fos al bell mig de la ciutat era l'estació intermodal que havia d'acollir el tren convencional i els autobusos. Ata que el projecte del tren convencional no és prioritari per els de Madrid en agradaria veure una actitud més exigent del nostre consistori. No podem estar anys amb una estació provisional, no podem estar anys amb el Parc central potes enlaire, no podem estar sense saber quants anys més d'obres haurem d'aguantar!!!
ResponElimina